Het belang van Link Building

Linkbuilding uitbesteden

Met de toenemende populariteit van online bedrijven, heeft Google, de meest populaire zoekmachine, linkbuilding strafbaar gesteld. Het bestraft websites die ongerelateerde en ongepaste links bevatten. Als uw website over auto’s en racen gaat, zal uw grootste zorg voor de ranking zijn met links die gerelateerd zijn aan auto’s. De formule voor de waarde van deze links zal veel lijken op de formule voor een hoge ranking in Google. De bottom line is hoe beter uw pers is verbonden met Google, hoe beter het gaat worden voor uw bedrijf. Echter, als elke pagina in uw website kan direct worden gekoppeld aan uw home page, de links gaan naar de achterkant in plaats van de voorkant. Omgekeerd, maak elke pagina op uw site specifiek genoeg om de inhoud, uw product of diensten te beschrijven.

Het is belangrijk voor ons om te beseffen dat er een verschil is tussen ” Forward Link en Incoming Link” – de eerste is een inkomende link en de tweede verwijst naar een link op uw website die naar een andere link verwijst. U zou dus willen linken naar categorieën van uw website – niet alleen links naar uw homepage.

Begrijp niet verkeerd wat ik hier zeg. Het bouwen van links door middel van thematische categorieën van uw websites is noodzakelijk voor uw site, want dat is wat het er goed georganiseerd uit laat zien. Wanneer u al uw items die moeten worden geplaatst in een zinvolle categorie, zal de zoekmachines weloverwogen waarde toe te kennen aan het. Het is net als met computers – wat in de computer zit, de hardware is goed georganiseerd en de software van de computer is goed georganiseerd. Hoe meer partners links die je hebt op websites, maar die op hetzelfde moment relevant zijn voor de inhoud of goederen van uw website, hoe groter de kans is om uw websites verkeer op te bouwen.

Een andere manier is om websites te linken op een per behoefte basis. In dit geval, de websites waarnaar u linkt en heeft een relevante inhoud voor uw inhoud, wilt u niet linken naar de andere website. Dit zal helpen om de coördinatie van de sites te verbeteren.

Externe link building werkt, maar niet van de ene dag op de andere – het vergt veel tijd en geduld. Je moet de juiste strategie bij de hand hebben. Je moet tactisch genoeg zijn om je link in de top 0-3 van Google te krijgen. Je moet ook linken naar de juiste bronnen. Vaak zijn de links niet erg relevant volgens Google of is de link via onethische weg verkregen. Zoekmachine optimalisatie garanties zijn online. Extra links zijn zo goed als geld.

Misschien vind je dit ook interessant

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *