Concept ontwikkelen

Office, Startup, Business, Home Office, Businessman

Een creatief concept ontwikkelen is niet meer dan een eenvoudig schema of een beschrijving van iets dat u leuk vindt of graag doet en dat misschien niet meteen voor de hand ligt als business. U kunt een concept voor uw online business ontwikkelen dat kan worden omschreven als creatief en opwindend.

Misschien heeft u nog niet nagedacht over een creatief concept voor uw bedrijf, maar als u dat nog niet heeft gedaan, is het nu tijd om dat te doen. Uw creatieve concept kan uw bedrijf helpen voor een zeer kleine start. Merk het verschil dat het maakt om uw bedrijf gewoon van het veranderen van het creatieve concept, de eerste is gewoon een eenvoudig plan en, de tweede is spannender.

Hier volgen enkele ideeën om u te helpen bij het bedenken van een creatief concept:

1. Maak een wandeling door uw tuin.Ik weet dat het gek klinkt, maar er zijn tonnen eenvoudige ideeën die u misschien over het hoofd hebt gezien het belangrijkste deel van de tuin en, als u extra aandacht besteedt aan elke bloem en plant, kunt u verrast zijn om te ontdekken dat de stengels, of draai de takken, van de planten genoeg kracht hebben om te helpen leiden naar uw creatieve idee – het creatieve concept.

2. Wat doe je graag in je vrije tijd? Misschien zeg je: "Ik kijk graag naar de kleuren op de bladeren." Een creatieve ontwerper heeft veel meer verbeeldingskracht dan jij tijd hebt om je creatieve ervaring en denkprocessen te doorlopen en als het goed gedaan wordt kan er iets uitkomen wat in eerste instantie misschien niet meer lijkt dan een bedje van wilde bloemen, maar nu is het zaadje voor een geweldig artistiek stuk geplant.

3. Neem uw bedrijf mee naar een film.Een film is als goede wijn, dat is een creatief concept op zijn best. Naar welke film ga je het meest, die is leuk, makkelijk te zien en denkt een paar seconden na? Ja, het is dezelfde film die je een paar seconden gaat kijken. Uw geest wordt dan overspoeld met beelden van de film en wanneer de vereiste "gang van zaken" plaatsvindt, bent u bezig dat magische idee te identificeren, het Creatieve.

4. Geniet regelmatig van een kop koffie.Dit is alsof je naar een winkel gaat die gratis is en waar je alles in kunt krijgen wat je wilt. Met een post-arcity mentaliteit, is dat vandaag de dag de coffeeshop. De deuren zijn van sleutel tot sleutel en alles of het nu een telefoon is of de mensen of de boodschap of wat je maar wilt op je zaak, je kunt het hebben. Uw creatieve concept zal een product zijn van deze keuze.

5. Wat voor tijdschriften heb je in huis? Het is niets glamoureus maar je onderbewustzijn raadt welk bronmateriaal het krachtigst is. En dat ben jij. Gebruik uw creativiteit om toe te werken naar een overtuigende boodschap die echte waarde ontwikkelt. Dit zal uw klanten beter motiveren om bij u te kopen.

Als u niet op een idee kunt komen, vraag dan om ideeën. Het internet heeft ons tijdelijk voorzien van een enorme verzameling ideeën en als het werkt is de wereld uw oester. De beste manier om uw unieke kans te identificeren is door te graven in uw ervaring en wat u doet. Wees kwetsbaar. Gebruik niet uw posten en uw ervaringen uit het verleden.

Je bent uniek, dat is de ware als-het-niet-ons-is-en-het is-een-stuk-van-jou. De rest is aan jouw creatieve concept: welke vorm past het beste bij jou als bedrijf?

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Misschien vind je dit ook interessant

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *